عروسک ام ...
4 / 5برچسب:عروسک من , :: 7 PM :: نويسنده : aramesh

من به چشمان تو عادت دارم ...

مثل همیشه ،

                ... دکمه ای ...

.

.

.

به قلم : ... aramesh ...



نظرات شما عزیزان:

hasti
ساعت11:28---8 مرداد 1392
سلام عزیزم وب خوبی داری...
ممنون بهم سر زدی ..


سایه
ساعت15:23---7 مرداد 1392
وا قعا زیبا بووووووووووووووود تبریک میگم دس به قلم نابی دارید

حبیب
ساعت12:26---6 مرداد 1392
سلام من سعی میکنم انواع شکلها چه انسان ویا اشیا وحیواناتو بکشم وحتی ترکیب همشون .الانم که دارم باشما حرف میزنم مشغول کشیدن انسان واشیا, هستم ............بعضی از چهره ها ناخوداگاه خیلی خوشرو در میان اما بعضی ها نه درست مثل حرف شما که شاید دروغو ویا ... باشن

farnaz
ساعت12:25---6 مرداد 1392
اره دیه اجی یکی از داستانام الان تو وب هست البته این یکی خییییییییییییلی خوشملتره زود خبرم کن باشه؟؟؟؟؟

شاپرک
ساعت10:42---5 مرداد 1392
تمام شعر های این صفحتو خوندم.

عالی بود ، یعنی باید بگم محشـــــــــــربود.


پاسخ: :)


farnaz
ساعت20:45---4 مرداد 1392
اجییییییییییی تو رو خدا اینطوری نگو خدایی اینقدر درگیرم که نگو و نپرس راستی میخوای تو داستانم باشی؟؟؟؟؟؟؟؟

حبیب
ساعت20:09---4 مرداد 1392
سلام خیلی ممنون نظرلطفتونه.خوشحالم از آشنایتون .
من هرچند وقتی ی کار جدید میکشم دوست داشتید بیاد نظرتونو بدید


...آزاد...
ساعت19:23---4 مرداد 1392
سلاااااااااااام....

ممنون....وبلاگ انجمن ما رو منور فرمودین....



تعداد شعرای بچه ها زیاده !!!!!

نوبت شعر من هنوز نشده....

............................



خیلی از چشمها شده دکمه.....
پاسخ: اما من عروسکم رو گفتم ... تمام آرامشمه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان